26 лютого 2014 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 відбувся семінар-практикум вчителів історії на тему: «Тести як засіб перевірки навчальних досягнень учнів». Свій досвід роботи по даному питанню презентувала вчитель історії ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, вчитель-методист, «Відмінник освіти України» Черней Н.М.
Питання тестової перевірки знань вимагає від педагога знання новітніх технологій навчання, методичних прийомів роботи нв уроках, використання в своїй практиці інформаційно-комунікативних технологій. Одним із способів перевірки знань учнів є звичайно тести, які вчитель використовує на уроці. Вміння розв’язувати тестові завдання – це один із прийомів підготовки учнів до здачі державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання. Надія Михайлівна поділилася досвідом використання таких методичних прийомів та розповіла про свої надбання з даного питання.
Семінар-практикум умовно був поділений на три частини: перша – теоретична, на якій вчителі познайомилися із поняттям «Таксономія Блума», основними вимогами до складання тестових завдань, їх перевагами під час проведення уроків. Друга частина – практична. Учні 11 класу під керівництвом вчителя розв’язували тести двох видів: комп’ютерні та письмові. Вчителі міста могли ознайомитися із змістом тестів та спостерігати за їх виконанням. Під час проведення третьої частини семінару « А я роблю це так» вчителі обговорили питання актуальності використання тестових завдань при проведенні уроків історії, правознавства та курсу «Людина і світ», поділилися своїм досвідом використання тестових завдань.
По закінченню семінару-практикуму було підведено підсумки роботи та прийнято рекомендації. Кожен з учасників семінару одержав методичні матеріали з даного питання.