Згідно з планом роботи міського методичного кабінету з 17 по 27 лютого 2015 року в в Переяслав – Хмельницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 була проведена декада іноземних мов.
Шкільним методоб’єднанням вчителів іноземної мови (керівник Зайченко О.М.) були розроблені заходи на кожен день декади, інформація про які була розміщена на дошці оголошень та подана до міського методичного кабінету.
Проведення щорічних декад іноземних мов у школі стало вже гарною традицією. Декада розпочалася 17.02.15 оголошенням плану заходів на загальношкільній лінійці та виставкою стінгазет, рефератів, загадок, кросвордів у коридорах обох корпусів школи. Задовго до початку заходу був оголошений конкурс на найкращу стінгазету, постер, колаж, рефератів, загадок, кросворд. В конкурсі взяли участь учні , які виявили бажання. Учасники підійшли до цього конкурсу з цікавістю і великою відповідальністю. Кращі роботи були виставлені на загальний огляд.
Учні 8 класу разом з вчителем Зайченко О.М розповіли учням школи про«10 причин для вивчення німецької мови».
Більшість учнів школи мали можливість продемонструвати набуті знання та практичні уміння в іншомовному спілкуванні. Учні взяли участь у конкурсах та вікторинах на кращого знавця іноземної мови. А їх було чимало: урок-гра «Хто хоче стати міліонером» з німецької граматики,7 кл.,Зайченко О.М., урок-гра «Погода та природа», 5 класи,Дубогрій І.В, урок-гра «Der-die-das“, 5 класи,Зайченко О.М., вікторина «MeinHausundmeineSchule», 4Б, Кравченко В.В., урок-гра «Свійські та дикі тварини», 4Б, Жуль Н.В., урок-концерт “OpahatdenBauernhof „, 3Б, Зайченко О.М., урок-гра «Ми любимо гратися», 2 класи,Сидоренко Л. В., урок – вікторина «У світі цікавої англійської мови», 3Б, Сидоренко Л. В., уроки-проекти «Ми діти землі», «Ми за чисте довкілля», 9 клас,Сидоренко Л. В., презентація «Париж – столиця Франції», 11 клас,Фурманова М. С., на яких учні продемонстрували гарні знання з мови, літератури, географії та історії країн, мови яких вивчаємо.
Окремо слід відмітити
- зустріч із шотландськими волонтерами в рамках міжнародної діяльності школи, як продовження багаторічної співпраці із релігійними громадами міста, з ініціативи «Клуб майбутнє», під час якої учні дізналися багато нового та цікавого про Шотландію, познайомилися з традиціями, національними костюмами, фольклором цієї нації та презентували за допомогою мультимедійних засобів гостям рідну школу, заспівали гімн школи;
- інсценізацію казки французькою мовою «Півень та Лисиця» , 6 класи, вчитель Фурманова М.С.;
- бінарний урок російської та англійської мови на тему “Имяприлагательное” “Adjectives”, проведений у 5 класах вчителями англійської мови Дубогрій І. В. та російської мови Мірошніченко В.В.;
- проект «Свято європейської кухні» для учнів 8 , 10, 11 класів здійснений під керівництвом вчителів англійської мови Сидоренко Л. В., Дубогрій І.В, французької мови Фурманової М.С. та німецької мови Зайченко О.М. познайомив учнів з кулінарними традиціями та особливостями приготування окремих страв національних кухонь країн, мови, яких учні вивчають, а також можливість посмакувати ці делікатеси;
- пісенний концерт «Весела перерва» для учнів 2-4 класів, проведений вчителем Зайченко О.М., під час якого діти більше дізнаються про звичаї, традиції, культуру Німеччини, при проведенні заходу застосовувалися аудіовізуальні засоби навчання, наочність, які є зразком, еталоном виконавської майстерності, вимови, так як записано носіями мови.
Створюється позитивна мотивація умов та можливостей застосування знань, навичок, що забезпечує стійке належне відношення до навчання. Виховуються такі якості, як активність, цілеспрямованість, колективізм, відповідальність школярів.
У процесі проведення декади використовується пізнавальний, розвиваючий матеріал, різноманітні прийоми, форми, методи. Виховується відповідальністьучнів за добровільновзяті на себе доручення. Масове залучення учнів різними заходами підвищує інтерес до вивчення іноземної мови, з’являється мотивація до практичного застосуваннярізними видами мовленнєвоїдіяльності, підвищуєактивниймовнийсловниковий запас учнів, удосконалюєтьсявимова, стимулюєтьсяінтелектуальна та мовнаактивність, що приводить до загальногопідвищення культурного рівняучнів. Вцілому, слідвідзначити, щозавдякипроведенимпід час декади заходам середучніввиявивсяпідвищенийінтерес до вивчення іноземних мов, про що свідчить збільшення кількості оцінок достатнього та високого рівнів.
Завдяки мультимедійній презентації глядачі отримали можливість здійснити уявну подорож по Німеччині, Англії, Франції, оглянути їхні визначні місця. Переглянули фільми «Лондон – столиця Британії», «Адміністративний устрій Франції», улюблені мультфільми іноземними мовами.
Переможці конкурсів були відзначені грамотами та дипломами.
Головний принцип декади іноземної мови – залучення учнів школи, пропонуючи їм завдання та заходи посильного рівня. Актуальність в проведенні заходів в тому, що декада сприяє розширенню і збагаченню придбаного навчального, мовного та мовленнєвого досвіду в курсі оволодіння іноземними мовами.