Проведення щорічних декад іноземних мов у школі стало вже гарною традицією. Декада розпочалася 08.02.16 оголошенням плану заходів на загальношкільній лінійці та виставкою стінгазет, рефератів, загадок, кросвордів у коридорах школи. Задовго до початку заходу був оголошений конкурс на найкращу стінгазету, постер, колаж, кросворд. В конкурсі взяли участь учні, які виявили бажання. Учасники підійшли до цього конкурсу з цікавістю і великою відповідальністю. Кращі роботи були виставлені на загальний огляд.
Більшість учнів школи мали можливість продемонструвати набуті знання та практичні уміння в іншомовному спілкуванні. Учні взяли участь у конкурсах та вікторинах на кращого знавця іноземної мови. А їх було чимало: урок-квест «Відгадай частину тіла», 2Б кл., Бабак Т.В., урок-гра «Частини тіла. Намалюй монстра», 2А та 2Б класи, Костенко І.В., урок-вікторина «Мій улюблений герой мультфільму», 3А та 3Б класи, Костенко І.В., урок-концерт «Opa hat den Bauernhof», 3Вкл., Зайченко О.М., захист проектів «Моя улюблена пора року», 4А кл., Костенко І.В., урок-майстерня «Традиції англомовних країн. День Святого Валентина», 5А кл., Сидоренко Л. В., урок – презентація «Я люблю французьку мову», 6А кл., Фурманова М. С., урок – презентація «Особливості французької кухні», вікторина «Чи знаєте ви Францію», 7А кл., Фурманова М. С., урок-презентація «Музика в нашому житті», 8 кл., Бабак Т.В., урок-екскурсія «Подорож Шотландією. Озеро Лох Несс» 8 кл., Сидоренко Л. В., виставкв-презентація «Deutschland ist Reiseziel», 9 кл., Зайченко О.М., на яких учні продемонстрували гарні знання з мови, літератури, географії та історії країн, мови яких вивчаємо.
Окремо слід відмітити
- зустріч учнів 9-11 класів «Спілкуємося англійською за круглим столом» з британськими волонтерами в рамках міжнародної діяльності школи, як продовження багаторічної співпраці із релігійними громадами міста, з ініціативи «Клуб майбутнє», під час якої учні дізналися багато нового та цікавого про Англію, познайомилися з традиціями, національними костюмами, фольклором цієї нації, спілкувалися з гостями;
- інсценізацію казки французькою мовою «Півень та Лисиця» , 6А клас, вчитель Фурманова М.С., яку могли побачити всі початкові класи школи;
- бінарний урок з математики та англійської мови на тему «Вивчення числівників. Розв’язування задач та завдань по темі «Звичайні дроби», проведений у 5А класі вчителями англійської мови Бабак Т.В.та математики Могге А.П.;
- змагання з німецької мови для учнів 6Б класу «PERFEKT kreativ», вчитель ЗайченкоО.М., учні опрацювали складну граматичну тему, застосовуючи при цьому свої творчі здібності: малювали машину, яка виготовляє PERFEKT, співали сучасну рок-пісню німецькою мовою «Grammatik Karaoke: Präteritum Perfekt Rock», яка сприяла запам’ятовуванню трьох форм неправильних дієслів, грали в граматичне лото.
Переможці конкурсів були відзначені грамотами та дипломами.
Головний принцип декади іноземної мови – залучення учнів школи в події декади, пропонуючи їм завдання та заходи посильного рівня. Актуальність в проведенні заходів в тому, що декада сприяє розширенню и збагаченню придбаного навчального, мовного та мовленнєвого досвіду в курсі оволодіння іноземними мовами.
Створюється позитивна мотивація умов та можливостей застосування знань, навичок, що забезпечує стійке належне відношення до навчання. Виховуються такі якості, як активність, цілеспрямованість, колективізм, відповідальність школярів.
У процесі проведення декади використовується пізнавальний, розвиваючий матеріал, різноманітні прийоми, форми, методи. Виховується відповідальність учнів за добровільно взяті на себе доручення. Масове залучення учнів різними заходами підвищує інтерес до вивчення іноземної мови, з’являється мотивація до практичного застосування різними видами мовленнєвої діяльності, підвищує активний мовний словниковий запас учнів, удосконалюється вимова, стимулюється інтелектуальна та мовна активність, що приводить до загального підвищення культурного рівня учнів. В цілому, слід відзначити, що завдяки проведеним під час декади заходам серед учнів виявився підвищений інтерес до вивчення іноземних мов, про що свідчить збільшення кількості оцінок достатнього та високого рівнів.