Зв'язок:

 м. Переяслав

Михайла Сікорського 4

Тел.(04567) 5-18-33 (секретар)

(04567) 5-25-97 (директор)

(04567) 5-35-89 (заступники                            директора)

E-mail: druga_shkola@ukr.net

Меню сайту

Корисні посилання

pedrpesacom_banner_nodots

pedrpesacom_banner_nodots

pedrpesacom_banner_nodots

pedrpesacom_banner_nodots

pedrpesacom_banner_nodots

  • v6xsgueuqaq

    У нашій школі  є гарна традиція – декади іноземних мов. Учні та вчителі з відповідальністю готуються до цієї події. От і в цьому році під час декади було багато заходів, які сприяють підвищенню інтересу школярів до вивчення іноземних мов.

    Задовго до початку заходу був оголошений конкурс  на  найкращу  стінгазету, постер, колаж, кросворд. Учасники підійшли до цього конкурсу з цікавістю і великою креативністю. Кращі роботи були виставлені на загальний огляд.

    Незвичним був колективний постер, який створювали всі учні школи, де вони вказали причини, чому вивчають саме німецьку мову, він був виготовлений у вигляді серця та мав кольори державного прапора ФРН та став улюбленою фотозоною.

    1 2

    Школярі мали нагоду продемонструвати набуті знання та практичні уміння в іншомовному спілкуванні. Вчилися писати листівки до дня Валентина та говорити компліменти  на німецькій мові – 7Б, 8А, 8Б – вчитель Зайченко О.М.

    3 4 5

    Для учнів молодших класів організували перегляд англомовних мультфільмів та виставку малюнків «Мій улюблений персонаж мультфільму» вчителі Бабак Т.В., Костенко І.В. Учні середніх класів взяли участь у конкурсах та вікторинах на кращого знавця іноземної мови. А їх було чимало: конкурс скоромовок для учнів 6А та 7Б, вчитель Зайченко О.М.

    6 7

    урок-квест «Хто я?», 2А та 2Б класи, Костенко І.В.,  Бабак Т.В.

    8 9 10 11

    2 – А квест “We love English”, Бабак Т.В.

    12

    6 – А клас урок-подорож “Німецька музка. Пісні гурту Ramstein”, Бабак Т.В.

    13

    урок-гра «Хвалько», 4А, 4Б, Костенко І.В., урок-гра «Що у моєму портфелі?», 4В, вчитель Зайченко О.М., «Віртуальна подорож до Лондону», 6А, вчитель Сидоренко Л.В., урок-змагання «Відгадай прислів’я» 7Б, Бабак Т.В.

    14

    урок-подорож «В готелі», 8Б, Бабак Т.В.

    15

    урок-подорож «Кухні народів світу», 6Б, Бабак Т.В.

    Окремо слід відмітити:

    • виховний захід «В гостях у казки», в якому були задіяні учні 8А, 8Б, які вивчають французьку мову та учні 7А, інсценізували казку «Заячий дім» , вчитель Фурманова М.С., даний захід змогли побачити початкові класи школи;
    • виховний захід «Дванадцять місяців», який підготувала вчитель англійської мови Сидоренко Л.В. разом з учнями 5А класу, для четвертокласників;
    • урок-концерт «Ми співаємо охоче німецькою» підготувала вчитель Зайченко О.М. разом з учнями 4В, 5А, 5Б, 6Б, 7Б для середніх класів;
    • змагання з німецької мови для учнів 6А та 6Б класу «PERFEKT kreativ», вчителі ЗайченкоО.М., Бабак Т.В., діти опрацювали складну граматичну тему, застосовуючи при цьому свої творчі здібності: малювали машину, яка виготовляє PERFEKT, виконували цікаві завдання, які сприяли запам’ятовуванню трьох форм неправильних дієслів, грали в граматичне лото;
    • 16 17 18 19
    • зустріч з волонтером німецької громадської організації «Акція спокути заради миру». Маартен Форндамм працює на даний час при відділенні ГО «Міжнародний фонд «Взаєморозуміння і толерантність», тому розповів учням про роботу волонтера. Учні школи розпитували гостя про ФРН та життя молоді, запитання ставили як німецькою, так і англійською мовою. «Живе» спілкування з носієм мови необхідне для свідомої мотивації при вивченні іноземних мов та приносить  задоволення школярам від реалізації практичних навичок;
    • 20 21 22 23 24
    • майстер-клас «Удосконалення лексичного запасу слів та граматичних навичок учнів за допомогою пісень на уроках німецької мови» для вчителів німецької мови міста провела Зайченко О.М. Використання пісень при вивчені німецької мови є необхідним засобом навчання як з методичної, так і з педагогічної точки зору. Пісні є засобом більш міцного засвоєння та розширення лексичного запасу. В піснях краще засвоюються й активізуються граматичні конструкції. Завдяки пісням можна позбавити заняття монотонності, покращити вимову, закріпити і розширити лексичний запас, ознайомитись з діалектами і розмовними формами. За допомогою пісень процес вивчення мови пришвидшується.
    • 25 26 27 28 29 30 31

    Головний принцип декади іноземної мови – залучення учнів школи до заходів, пропонуючи їм завдання посильного рівня. Актуальність в тому, що декада сприяє розширенню і збагаченню навчального, мовного та мовленнєвого досвіду в процесі оволодіння іноземними мовами. Створюється позитивна мотивація умов та можливостей застосування знань, навичок. Виховуються такі якості, як активність, цілеспрямованість, колективізм, відповідальність школярів.
    В цілому, слід відзначити, що завдяки проведеним під час декади заходам серед учнів виявився підвищений інтерес до вивчення іноземних мов, про що свідчить збільшення кількості оцінок достатнього та високого рівнів.

     Голова шкільного методичного об`єднання вчителів іноземних мов

    Зайченко Олеся Миколаївна

     

     

     

    Posted by Natalikndrtnk @ 7:13

Comments are closed.