1-го лютого 2019 року вчитель зарубіжної літератури Мірошніченко Валентина Василівна провела для вчителів методичного об’єднання міста семінар на тему «Модернізація змісту літературної освіти в контексті полікультурного середовища».Сучасні зміни у суспільстві, які зумовлені масовими міграціями населення, міжнародною взаємодією, масштабними глобалізаційними проектами вимагають формування нової особистості, яка володіє необхідними якостями та уміннями міжкультурної взаємодії.Відповідно, актуалізується проблема надання молодій людині елементарних можливостей інтегруватися в різні соціуми, самовизначатися в житті, активно діяти, бути конкурентоспроможною на світовому ринку праці.
Специфіка предмету «зарубіжна література» полягає у тому, що, засвоюючи систему світових цінностей, юний читач мимоволі стає «планетарною людиною», адже жити в культурі автоматично означає бути космополітом, себто почуватися «у себе вдома» в усій світовій культурі одночасно. Школяр підіймається сходинками світової культури, оволодіває знаками, кодами, символами різних видів мистецтва та навчається дивитися на світ очима людини усіх часів і національностей. Тому діалогічне пізнання на уроці літератури – це завжди спів-творчість, спів-бесіда, спів-відкриття, спів-переживання. І в такому сенсі художня культура існує не лише як сума певної інформації, але й починає жити у духовному світі людини як своєрідний код її життєдіяльності, програма цивілізації. Вивчення зарубіжної літератури допоможе сучасним школярам формувати та розвивати полікультурні компетенції, вміння орієнтуватися у різних культурах.